sobota, 23 lipca 2011

Coco jumbo i do przodu

Nareszcie jakoś zaczęło to wyglądać. Znalazłam odpowiedni motyw, ustawiłam wszystko jak należy. Znalazłam kilka przydatnych gadżetów, które mogą się spodobać czytającym to. Póki co może nie ma ich wielu, ale i tak należałoby napisać w paru słowach co tu właściwie znaleźć będzie można. Działów będzie kilka, w zależności od tematyki wpisowej. Sama mam dość zróżnicowane zainteresowania, więc jak sam tytuł bloga wskazuje, będzie po trochu o wszystkim po kolei.

Jako, że od jakiegoś czasu namiętnie zwiedzam najróżniejsze polskie zamki, toteż na pewno pojawi się tu cykl o takowych, opatrzony moimi zdjęciami i autorską recenzją, a także krótkim rysem historycznym.

Od czasu do czasu może pojawić się jakieś moje krótkie opowiadanie, albo jakiś fragment, zawieje literaturą średnich lotów, może ktoś będzie miał chwilę by poczytać przy kawie:)

Pojawią się również zdjęcia i opisy z moich podróży różniastych, bo nosi mnie dość często po kraju jak i świecie.

Będzie też o gotowaniu, które od pewnego czasu stało się moim hobby. Pojawią się więc przepisy, których czasem używam, może i jakieś udokumentowane fotkami "krok po kroku" dla miłośników kulinarnego eksperymentowania.

Generalnie na tą chwilę to tyle, dziś jeszcze pojawi się pierwszy wpis z cyklu zamkowego. Jedyne co mi pozostaje to życzyć Wam miłego czytania.
Enjoy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz